10 Ekim 2012 Çarşamba

Korkuyorum

Herkesin imreneceği kadar iyi bir işe, eve, arabaya, harika ayakkabılara,çantalara ve hatta kendine göre baya iddialı bir tektaşa ve beştaşa sahibim. Geçen zaman içinde güzel arkadaşlarım da oldu diyebilirim. Üniversiteden de arkadaşlarımdan gelen oldu buraya. Zamanım doluyor yani bir şekilde. Hergün işte çalışıyorum, geliyorum evde çalışıyorum. Sürekli oyun oynayan bir kocam ve bana dünyaları veren yardımcım Neriman Teyzem var. Evdeki sorumluluğum çamaşırları yıkamak, akşamları atıştıracak birşeyler hazırlamak, bir de bulaşık makinasını doldurup boşaltmak. Hala kalp çarpıntılarım oluyor ara sıra, ama bunların sebebi eskisinden daha farklı. 1 yılda değişen hayatım dışarıdan alışılması gayet kolay görülse de, tüm yaşadıklarımın beni duygusuzlaştırdığını hissediyorum. Hergün yatağıma dünyada bir günü daha doldurduk diye giriyorum. Ne kendim için ne yaptığım umrumda, ne başka birşey. Eskisi gibi sevemiyorum da birşeyleri. Çünkü öğreniyorum sevmenin kötülüğünü. Tüm değişen şeylerin içinde sadece Annem aynı. Ah annem. Canım annem. Kalbimin en ince sızısı annem. Ben ona karşı bile farklıyım artık. Yeryüzünde herşeyimi bilen tek insan annem, artık sadece hayatımda iyi olan şeyleri bilmek durumunda. Mutsuzluklarımı, umursamazlıklarımı, hayal kırıklığına uğramışlıklarımı kendime saklıyorum. E tabi bu en basından benim seçimimdi. Eskiden hayal kurmayı severdim. Şimdi hepsini toplayıp biryerde yakmak mümkün olsa diyorum kendi kendime. Artık hayal kurmuyorum, çünkü hayal kırıklığı yaşamaktan yoruldum. Kimine göre çok abartıyor olabilirim yaşadıklarımı, ama düşünün ki siz tüm varınızı yoğunuzu yasanan onca olumsuz şeye rağmen bırakıp bir adama gidiyorusunuz.. ve.. Ve bombok oluyor herşey bazen.. O bombok gecelerden birindeyim. Yapayalnızım karanlığın içinde ve bu şehirde. Kapıyı vursam gidecek bir yerim yok, dursam olduğum yerde söyleyecek sözüm yok. Bildiğim şey, her ufak yalanın tekrarı vardır ve giderek büyüyecektir. Şimdi ufağın tekrarındayız. Uyumak istemiyorum çünkü yarın olacak ve gece olacak ve gündüz.. Herşey büyüyecek.. Korkuyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder